یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

چه روش های طبیعی من می توانم به کراتینین 636 پایین تر

"من کلیه با کراتینین کراتینین 636 و GFR 33 را تجربه کرده ام. من در مورد درمان های طبیعی نسبت به دیالیز کنجکاو هستم. چه روش های طبیعی من می توانم به کاهش کراتینین 636 و بهبود GFR33 من؟ "

سطح کراتینین بالا یکی از عوارض در بیماری مزمن کلیه است و همچنین یکی از علل بیماری مزمن کلیه است. کراتینین 636 بدین معنی است که کلیه ها به شدت آسیب دیده اند و جرمی از سموم و زباله ها در خون وجود دارد. اگر بدون درمان باقی بماند، این زباله ها موجب آسیب بیشتر کلیه می شوند و سطح کراتینین افزایش می یابد.

در مقایسه با دیالیز، درمان های طبیعی درمان های قابل توجهی برای حل مشکلات کلیوی است. در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، نورولوژیست ها یک سری از درمان های طب چینی را برای کمک به تعمیر بافت های کلیه آسیب دیده و سلول های درونی خود و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمان، طب سوزنی درمان، حمام دارویی ، Steaming Therapy، و غیره. در اینجا دو روش درمان دارویی چینی را برای جزئیات به منظور کاهش کراتینین 636 و بهبود GFR معرفی می کنیم.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

این درمان بر اساس طب سنتی چینی (TCM) است. به منظور افزایش کارآیی درمان، داروهای چینی به صورت پودر فوق العاده به خوبی ریخته می شوند و به دو کیسه دارویی تقسیم می شوند. دستگاه اسموتی به مواد فعال مواد دارویی چینی کمک می کند به طور مستقیم به ضایعات کلیه نفوذ کند. از طریق یک دوره درمان، می تواند کمک به تعمیر آسیب کلیه و بازگرداندن کلیه به طور موثر.

درمان طب سوزنی

طب سوزنی درمان می تواند acupoints، تحریک گردش خون به کلیه ها را برای تسکین ایسکمی و انکساری کلیوی، سم زدایی از سم زدایی از کلیه ها، تخریب عوامل التهابی و حذف مجموعه های ایمنی. این شرایط خوبی برای بهبود کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.

به این ترتیب، همراه با بافت های بازسازی شده کلیه و بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی، سطح کراتینین بالا 636 از منبع می تواند کاهش یابد.

درمان طب چینی طبیعی و سالم برای بیماران مبتلا به CKD برای کاهش سطح کراتینین بالا و اجتناب از دیالیز به طور موثر است. اگر شما علاقه مند به گرفتن راه های طبیعی برای اصلاح بیماری کلیه از مبدا هستید، می توانید یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به ایمیل ارسال کنید
kidneyfailurecn@hotmail.com

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-disease-treatments/5942.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه روش های طبیعی من می توانم به کراتینین 636 پایین تر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.